BB

Poster_Big Bang _AS  439 Pictures, Images and Photos

Kamis, 28 April 2011

Daesung UFO Town Post (110426) [NEWS]

Tuesday, April 26, 2011



Translation: Hello~ This is Dae~sung who is welcoming his birthday today!! :) Is everyone having a happy day today? I am having a very happy day because everyone is wishing me happy birthday today~ It would be great if everyone could be as happy as I am today! Thank you all of you and I love you~ In the future too please love me and Big Bang~ See you again next time! Bye~~~~:)
 
Terjemahan indo : Hello ~ ~ Dae~sung  ini  yang menyambut ulang tahunnya hari ini! :) Apakah setiap orang mengalami hari bahagia hari ini? Saya mengalami hari yang sangat bahagia karena semua orang ingin saya ulang tahun hari ini ~ Itu akan lebih bagus jika setiap orang bisa sama bahagia seperti aku hari ini! Terima kasih semua Anda dan aku mencintaimu ~ Di masa depan juga tolong kasih saya dan Big Bang ~ jumpa lagi lain kali! Bye ~~
Credit: UFO Town
Translation by Christabel88@bigbangupdates
trans indo :: terjemahan + Ristinabilla

Tidak ada komentar:

Posting Komentar